Tilaaminen

Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä tulee olla tilaamiseen huoltajan lupa.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Toimitus- ja maksuehdot koskevat vain Suomeen lähetettäviä tilauksia. Jos tilaat ulkomailta, ota yhteyttä sähköpostilla kapalamaen.pompula (a) gmail.com .

Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Saat myös viestin, kun tilauksesi on lähdössä Postin kuljetettavaksi.
Jos lähetyksen paksuus on alle 3cm, tilaus toimitetaan kirjepostina, muussa tapauksessa postipakettina, jolloin ilmoitamme myös Postin lähetystunnuksen.

Otamme vastaan myös tilaustöitä. Tilaustöissä käytössä on ennakkomaksu. Maksun jälkeen tilaus siirtyy työjonoon, toimitusaika ilmoitetaan erikseen.

Yritysasiakkaat
Yritysasiakkailla on mahdollisuus ostaa osaa kankaista tukkuhintaan. Yritysasiakas, ota yhteyttä sähköpostitse ennen tilaamista!

Maksutavat
Pompulan verkkokaupassa on käytössä Checkout maksujenvälityspalvelu. Katso lisätietoja http://checkout.fi/maksuehdot.html .

Yritysasiakkaille on maksutapana myös ennakkolasku.

Toimitustavat ja -aika

Tilaus toimitetaan maksun jälkeen postitse. Valmiit tuotteet postitetaan maksun jälkeen parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.
Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu emmekä pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Juhlapyhien aikaan (esim. pääsiäinen, juhannus, joulu jne) postituksia ei yleensä ole joka päivä, joten toimitusaika saattaa olla muutaman päivän normaalia pidempi.

Tilauksesta valmistettavien tuotteiden toimitusaika on 1-3 viikkoa maksusta. Tuotteet toimitetaan kertatoimituksena kun kaikki tilauksen tuotteet ovat valmistuneet.

Voit myös halutessasi noutaa tuotteet osoitteesta Härmäntie 93, 31700 Urjala as. Ota yhteyttä ennen noutoa, niin sovitaan molemmille sopiva noutoaika.
Noudettaessa ei veloiteta postikuluja, valitse tilatessasi toimitustapa nouto.

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia.

Mikäli lähetys palautuu kauppiaalle siksi, ettei sitä noudettu postista tai pakettiautomaatista ajoissa, veloitamme sekä palautumisesta että uudelleen lähetyksestä aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Toimituskulut

Toimituskulut ovat nähtävissä verkkokaupan ostoskorissa ja päivittyvät sitä mukaa kun ostoskoriin lisätään tai sieltä poistetaan tuotteita.

Lisätietoja infosivulta Toimituskulut.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi.
Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta mikäli se on mahdollista.

Palautus ja vaihto

Olethan tutustunut tuotteiden vaihto- ja palautusehtoihin ennen tilaamista. Palautus- ja vaihto-oikeudesta löydät tietoa sivulta Peruutus ja palautus

Tilausta koskevat erimielisyydet

Tilauksia koskevissa asioissa sovelletaan Suomen lakia. Jos tilausta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ( www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan ( www.kuluttajaneuvonta.fi).

Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet

http://ec.europa.eu/odr

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta kapalamaen.pompula (a) gmail.com